Sunday, November 16, 2014

Dobrodoslica!

Dobro dosli na moj blog.
Ovde se vec jako dugo ne desava nista,pa sam resila da to malo promenim,tj,da resetujem sve,da pocnem od pocetka,nadam se na Vase,ali svakako i na moje licno zadovoljstvo.
Black cat handmade jewelry radionica postoji prakticno od 2009 godine,od dana kada sam se po prvi put dokopala polimerne gline i krenula da istrazujem.Zapravo,vise da se igram,jer bilo mi je jako zanimljivo kako sve to funkcionise i sta se sve desava sa tim materijalom.Mesecima sam cackla po you tube-u i "proucavala" svakakve tehnike i cinilo mi se da je sve to lako i da sam sve to provalila,dok konacno nisam saznala da u Beogradu postoji fabrika koja se bavi izradom polimerne gline, Pur pur technology,da se tu izradjuje nesto sto se zove beolin i da mogu da kupim boju koju zelim u kolicini koju zelim.
Sledeca logicna cinjenica bila je najuriti moju malu sestru Jovanu koja je tad zivela u Beogradu da ode tamo i kupi mi samo dve boje,crnu i belu,po pola kg da ja to probam i vidim dal umem....Naravno,moja je sestrica odmah otisla,obzirom da je i sama umetnik,na njenu srecu skolovani umetnik,za razliku od mene,i onda je usledio vrlo cudan telefonski poziv."Ali,Dado,ovde ima 20 boja,sta da radim ja sad???Ja bih ti uzela sve...." Ja,zbunjena,nisam imala pojma sta to sve tamo ima,kazem "Pa uzmi neke lepe,ne znam...."
Kad je stigao autobus sa dva kilograma polimerne gline.....Uh,jedva sam cekala da dodjemo kuci....Otvaram crvenu apotekarsku kesicu izlepljenu selotejpom,a ono od svake boje po 100 g....BOGATSTVO....
Tu noc nisam spavala ni sekund.I secam se da sam prvo napravila zute  i tamno plave perlice,pa ih hladila u frizideru da se ne deformisu kad ih budem busila i sve po onoj masi tutorijala i videa koje sam progutala i svarila u toku CELE PRETHODNE GODINE.Godinu dana voajerisanja i konacno je stigla .....i ostala je tu sve ovo vreme.Tu i tamo probam novi brend,dodam novi alat,novi materijal,ali polimer je uvek prisutan....Kao zaraza kokicama ili semenkama,kad jednom pocnes,nema stajanja....
I nekako,stalno ucim i stalno eksperimentisem,i naravno i dalje voajerisem po you tube-u jer mnogo je ljudi koji se bave pre svega polimernom glinom,ali i staklom,perlicama i svim ostalim tehnikama i medijima od kojih moze svasta novo da se nauci.
Nadam se da ce neko i ovde imati sta da nauci.
Uostalom,lepo cemo se druziti,
srdacan pozdrav!
Tamara

No comments:

Post a Comment